Kvernelandi uue põlvkonna adrad: 2300 S, 3300 S, 3400 S, 6300 S

25.08.2020

 

Kverneland on välja töötamas uue põlvkonna ripp- ja poolripp-pöördatru. Keskendutakse olemasolevatele brändiväärtustele – vastupidavus, lihtsus, suur tootlikkus. Eesmärk on kasumlik kündmine. Kvernelandi uue põlvkonna atradesse on integreeritud uuendused, mis töötati välja Kverneland 2500 i-Plough® nutiadra jaoks.

Viimane sai 2017. aastal mitmeid auhindu kogu Euroopas. Uutel atradel on kõrgemad vannased, millega saavutatakse optimaalne kündmine mis tahes tingimustes. Lisaks on loodud ka uus transpordilahendus, mis tagab maksimaalse turvalisuse transpordi ajal.

Suurem tootlikkus

Uute atrade ainulaadsed aeroprofiiliga vannased ja 80 cm kõrgune raamialune kliirens tagavad optimaalse kündmise mis tahes oludes ja parandavad mulla läbivoolu suurte taimejäänuste koguste korral. Tugevad vannased on eelnevalt vormitud, et vähendada keevisõmblusi, mis võivad konstruktsiooni nõrgendada. Nagu kõik Kvernelandi Auto-Reset vannased, on ka need seest õõnsad, et tagada adra optimaalne mass, veojõu vajadus ja kütusekulu.

Ainulaane on ka uute atrade eelsahkade keskne reguleerimine, mis teeb nende kasutamise oluliselt mugavamaks. Paremat ja vasakut künnisügavust saab reguleerida üheaegselt. Kiire töö säästab aega, tagades samas täiusliku künni. Mis tahes mulla tingimustega kohanemiseks saab eelsaha nurka lihtsasti, ainult ühe poldi abil, reguleerida. Saadaval on eelsahad sõnniku ja maisi kündmiseks, ning samuti nurgalõikajad. Seejuures sobivad tavalised ja sälkudega ketasnoad (45 cm ja 50 cm) kõigile Kvernelandi atradele.

Suurema tootlikkuse tagab ka nutikas lehtvedrusüsteem, mis teeb vedrulehtede lisamise või eemaldamise lihtsaks. Vastav mehaaniliste vannaste kaitsesüsteem tõestas end juba mudeli Kverneland 2500 i-Plough® puhul. Süsteem on vastupidav ega vaja hooldust.

Ohutum transport (TTS)

Olulise uuendusena on täiustatud Kvernelandi ripp-pöördatrade transpordilahendust. Juhi ja kõigi ümberkaudsete objektide turvalisuse tagamiseks toimib uus ader nagu haagis. Traktori / adra pöördtelg asub keskel. Samuti on tagatud adra tasakaalus hoidmine ka kallakutel liikudes. Vastav haagise transpordilahendus (TTS) on saadaval valikulise lisavarustusena.

Ainulaadne mälusilinder ning tagumised tugirattad

Uutel Kvernelandi ripp-pöördatradel on ka uuenduslik mälusilinder ratta sügavuse kontrolliks, millega saab põllupeenardel hüdraulilise ratta sisse- ja väljaminekuid viia miinimumini. Määratletud kündmissügavus jääb õigeks pärast mälusilindri abil ümberpööramist. Sellel on palju agronoomilisi eeliseid – piirates kolmnurki põllupeenardel, ja seega nende kahekordset kündmist, on umbrohi paremini tõrjutav, põllupeenrad lamedamad ja külvipinnas kvaliteetsem.

Parima kündmistulemuse saavutamiseks tasub eelistada tagumise tugirattaga varianti, küntava ala optimeerimiseks aga raamile paigaldatava tugirattaga varianti. Töölaius vähemalt 40 cm (10,0 / 75–15,3). Raamile paigaldatav ratas on saadaval 5-sahalistele atradele ja seda saab kasutada koos Kvernelandi haagise transpordilahendusega (TTS) või lihtsalt künnissügavuse seadmiseks. Rataste pöörlev liikumine võimaldab sujuvat ümberpööramist ja tagab juhile parima mugavuse. Tugirattaid saab mehaaniliselt või hüdrauliliselt reguleerida.

Suurim ratas turul

Uuel poolripp-pöördadral Kverneland 6300 S Variomat on tagumine tugiratas. Selle tagumine asend ja suured mõõtmed (440 / 80x24) suurendavad kündmise ajal stabiilsust ja tagavad optimaalse massi jaotuse adra ratta ja traktori tagarataste vahel. Seega on kündmine optimeeritud ning kütusekulu ja osade kulumine viidud miinimumini. Ühtlasi suureneb sellega ka kasumlikkus. Agronoomilisest seisukohast tagab suurem ratas väiksema mulla tihendamise ja seega parema tulemuse. Lisaks vähendab spetsiaalne kolme punkti ühendus traktorile kündmise ja transportimise ajal mõjuvaid jõude, mis pikendavad traktori kasutusiga.

Kvernelandi uue põlvkonna adramudelite nimed

Kõigile mudelile Kverneland 2500 i-Plough® järgnevatele uutele mudelitele on antud uued nimed. Mida suurem on number, seda võimsam on traktor. Kolmel uuel ripp-pöördadra ja 6300 S poolripp-pöördadra mudelil on funktsioon Variomat®, mis võimaldab töölaiust hõlpsalt traktorikabiinist väljumata muuta.

Funktsiooni Variomat® eelised

Kvernelandi Variomat® süsteem mitte ainult ei tõsta tootlikkust, vaid säästab ka aega, kütust ja raha. Täiustatud on ka kündmise ja taimejäänuste matmise funktsiooni. Samuti võimaldab Variomat® lihtsalt reguleerida eelistatud töölaiusi. Seda saab hõlpsasti teha kas mehaaniliselt või hüdrauliliselt. Sõltuvalt mudelitest saab reguleerida vahemikus 30 kuni 55 cm. Automaatne joondamise süsteem tagab õige veoliini igal ajal. Töölaiuse muutmisel reguleeritakse automaatselt nii esivao laius kui ka veojoon. Kvernelandi Variomat® süsteem on hooldusvaba tänu ainulaadsele mittekuluvale ühendussõlmele põhiraami ja vannaste kronsteinide vahel.

Kverneland 2300 S Variomat ja Kverneland 3300 S Variomat

Kvernelandi vanem-tootejuht Per Arne Salvesen kirjeldab: „Tegu on ülimalt tõhusate pöördatradega keskmise ja raske pinnase jaoks ning töötamaks kaasaegsete traktoritega“. Kverneland 2300 (3-5-sahaline) on soovitatav kasutada traktoritel kuni 240 hj ja mudelit 3300 (4-6-sahaline) traktoritel kuni 330 hj. Mõlema mudeli puhul on võimalus valida korpuste vahelise kliirensi kas 85 cm või 100 cm vahel. Täiendavate agronoomiliste eeliste saavutamiseks saab mulla uuesti tihendamist koheselt läbi viia Packeri (+ Kvernelandi Packeri hoob) või Packomati abil. Viimane ei mõjuta kütusekulu ja optimeerib seega kasumlikkust. Kaks toimingut ühes annab sama hea tulemuse.

Kverneland 3400 S ja Kverneland 3400 S Variomat

Kverneland 3400 mudelid võimaldavad kündmist serval / vaos. Nutikas ja kiire mudel võimaldab vahetada asendeid kabiinist väljumata. Kvernelandi disain ja terastehnoloogia kombineeritud tulemus tagab selle 5-7-sahalise adra puhul suure tootlikkuse. Tootespetsialist ja põllumees Arin Erga lisab: „Kverneland 3400 mudelid sobivad ideaalselt tänapäeva põlluharimiseks ja suurte kuni 350 hj traktorite jaoks, millel on lindid või rattad“. Mulla tihendamise lõpuleviimiseks pakkeri abil saab lisada ka Kvernelandi Packeri hoova. Kaks toimingut ühes suurendavad tootlikkust.

Kverneland 6300 S Variomat poolripp-pöördader

Mudel Kverneland 6300 S Variomat on 6-8-sahaline ning selle korpuste vaheline kaugus on 100 cm ja 115 cm. Tegu on legendaarse Kverneland PB mudeli edasiarendusega. Ader on muudetud tugevamaks kogu ulatuses, et sobituda suuremate traktoritega. III ja IV kategooria, tugev esi- ja tagasilla pöördetelg ning tugev haakeraam tagavad võimsa traktoriga sujuva künni.

6300 S Variomat atra saab mõne sekundi jooksul viia transpordiasendisse. Poolrippes asendis on adra vedamine tänu madalale raskuskeskmele ohutu. Isegi kui ruumi on vähe, saab atra hõlpsalt takistustest mööda juhtida. Liblikaasendis transportimine toimub sujuvalt ja lihtsalt. Pöördtelg asub otse haaketelje taga. Pöörderibal saavutatakse optimaalne nurk traktori ja adra vahel, mis vähendab traktori kahe aisa koormust. Kvernelandi patenteeritud süsteem kindlustab omakorda väikese tagurdamise raadiuse. Tagumise ratta juhtimine on hüdrauliliselt ühendatud pöördemehhanismiga ja ader on mulda langetamisel alati õiges asendis.

 

Kõiki uusi Kvernelandi adramudeleid saab nüüdsest tellida!
Esimesed tarned Euroopa turule algavad juba septembris 2020.

 

VIDEOD:
Kverneland 2300 S Variomat
Kverneland 3300 S Variomat
Kverneland 3400 S Variomat
Kverneland 6300 S Variomat

Küsi nõu spetsialistilt?

  1. Valige lähim filiaal.
  2. Võtke ühendust halduriga või jätke oma kontaktid.
Dotnuva

dotnuvabaltic.ee veebisait kasutab nelja peamist tüüpi küpsiseid.

Sirvimist jätkates nõustute vajalike küpsistega. Võite nõustuda ka teiste küpsiste kasutamisega.

Üksikasjad küpsiste ja nende kasutamise kohta